Godt nyttår alle sammen

Hei!

Idag så sov jeg til klokken 11.00, men jeg ble i sengen til klokken 13.00, så det var egentlig ganske deilig. Når jeg sto opp så spiste jeg først frokost, også tok jeg en dusj. Etter det så slappet jeg av og så på en film. Nå har nettopp tatt på meg kjolen min og fikset meg, så nå er jeg helt klar for at kvelden skal komme. 

Vi får besøk av mange venner av mamma og stefaren min nå snart, så vi blogges nok ikke før imorgen. Jeg håper at dere får en super fin dag med familie og venner. Kos dere masse med god mat, dessert og fyrverkeri.

Som jeg skrev for noen dager siden så har jeg glemt laderen til kameraet hos pappa, men jeg fikk tatt noen bilder av bordet:)

Hva syntes dere? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg