dagen min i barnehagen

Hei!

Idag så har jeg jobbet på praksis i barnehagen som nesten er rett ved huset mitt. Forrige onsdag så var det første praksisdag i barnehagen, så idag var det den andre dagen. 

Jeg har hatt det skikkelig koselig, for vi gikk tur til en liten nybygd hytte ved Marikollen. Der satt vi å spise mat, mens bålet var tent og det var så godt og varmt. Det var mye snø idag, så barna klarte nesten ikke å komme seg frem haha. Fotballbanen var ikke måket ellernoe, så vi måtte drasse på barna i den tunge snøen. Det var vanskelig, ihvertfall når jeg trillet en vogn gjennom en umåket bakke. 

Jeg tror egentlig jeg kommer til å drive med barn og ungdom etterhvert, for jeg er sinnsykt glad i å hjelpe barn. Jeg trivdes ikke så mye når jeg jobbet i praksis på sykehjem, for det var ikke helt min greie. Jeg trives å jobbe i barnehage og drive med barn, for det har jeg alltid gjort. 

Hva syntes dere? Ville du jobbet med barn?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg