dagen min

Hei!

Idag så har det vært en lang og slitsom skoledag. Jeg har vært skikkelig trøtt i hele dag og nå bare slapper jeg av i stua med musikk. Heldigvis så er det fredag imorgen, så da er det snart helg. Jeg skal forresten til pappa imorgen, men vet ikke helt når. Jeg skal vell sikkert slappe av litt hjemme hos mamma og pakke bag før jeg drar til han. 

Jaja, ute så er det så sinnsykt mye snø. Det var så mye kø idag tidlig når mamma skulle kjøre meg til tog stasjonen idag, så jeg rakk ikke toget. Det er det som er så kjipt med snøen, at det er så mye kø pg null måking. Hehe, neida snøen er vakker, men sommeren er enda vakkrere.

Hva har du gjort idag? /   /  Er det mye snø der du bor?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg