jeg syntes det er positivt å se yngre ut

Hei!

Jeg driver hele tiden å ser på gamle bilder av meg som liten, men grunnen til det er at jeg savner den tiden. Hvis jeg kunne ønske hvilken alder jeg ville vært i nå, så ville jeg nok valgt å være 3-5 år. Dere syntes det sikkert er ganske rart av meg å si det, for de fleste vil jo sikkert være eldre. Jeg har spurt noen venner om hvor gamle dem ville vært nå hvis dem kunne velge og dem har sagt at dem ville være 18-25 år, for da kan de drikke osv sa de. 

Jeg ville helst vært yngre, fordi jeg føler at jeg ikke fikk vært liten lenge nok. Jeg savner når jeg kunne gjøre hva jeg ville, uten at det var for barnslig. Selvfølgelig gleder jeg meg til jeg blir eldre, så jeg kan flytte ut og leve livet. Jeg kunne ønske man kunne stoppet tiden der man ville, for tiden den går altfor fort. Jeg føler at jeg bare var et lite barn i kort stund, men å være ungdom varer i en evighetet. 

Jeg syntes det er positivt å se yngre ut, for når du er rundt 50 årene så vil jo alle se ut som en 30 åring. Noen sier jeg ser mye yngre ut enn det jeg er og det er ikke akkurat så positivt som det blir senere i livet. Jeg kjenner mange som skryter til andre om at dem ser ut som en 18 åring, men hallo det er ikke så positivt når dere blir eldre haha. 

Som man sier, livet går fort og plutselig er du pensjonist. 

Syntes du det er positivt å se yngre ut? /  /  Hvor gammel ville du vært om du kunne velge?

8 kommentarer
    1. Jeg vet ikke. Jegvil være liten og stor. Og jeg er enig at tideb får for fort. Men jeg ville vært 13 år for altid til jeg fant ut at jeg kan være 14 år. At jeg kunne bestemme hvor hvorge og hvor gammel jeg ville være. Digger bloggen din. ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg