Dagene

Hei!

Jeg har forresten ikke hatt noe tid til å blogge i helgen. Jeg dro til pappa på fredag, så jeg skal hjem til mamma idag.
Jeg har hatt det kjempe koselig i helgen, med brødrene mine. De er så utrolig herlige og jeg ser de har vokst masse.
Men ja, idag så skal jeg og familien til skogen å kose oss. Jeg vet ikke helt når, men sikkert litt utover dagen. Det er så flott vær med masse snø, så det er deilig å komme ut litt.

Et lite kollasj av verdens herligste lillebror Theodor:)

Hva skal dere idag? / / Hva syntes dere?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg