det er nok

Hei!

Idag har jeg hatt det kjempe bra på praksis i barnehagen. Vi har vært masse ute idag og vi akte med store matter. Det var ganske kaldt og litt surt idag, så vi spiste inne, men vi har spist ute de andre gangene jeg har vært der. 

Jeg dro hjem klokken 14.00, så jeg er hjemme nå og bare slapper av. Snøen bare daler rolig ned, så jeg måtte bare ta bilde hehe. Jeg lurer egentlig på hvor mye snø vi skal ha, for det er jo så sinnsykt mye snø ute fra før av. Altså, det er nok snø nå haha. 

Hva har du gjort idag? Er det mye snø hos deg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg