står meg nær

Hei!

Jeg vil bare fortelle dere at jeg har verdens herligste bestevenn, som heter Benedicte. Mødrene våre trente sammen da vi var små, så da ble jeg og Benedicte kjent med hverandre. Vi var 4 år gamle da vi ble kjent og nå er det 12 år siden første gang vi møtte hverandre. Tiden har gått så utrolig fort og vi har hatt så mange gode minner sammen. 

Benedicte er den eneste venninnen jeg forteller absolutt alt til. Jeg stoler helt fullt på Benedicte. Henne vet alt om meg, nesten litt for mye. Vi har gått gjennom veldig mye sammen og vi har alltid vært der for hverandre når det er noe. Hadde jeg ikke blitt kjent med Benedicte, så hadde ikke livet mitt vært det samme. Henne har gjort livet mitt fantastisk. Benedicte har alltid vært den eneste jeg har gått til når jeg har vært lei meg. Tusen takk for alle de gangene du virkelig har vært der for meg. Alle de gangene du har kommet hjem til meg for at jeg skal ha en skulder å lene meg på når alt ikke er som det skal. 

Jeg vil bare si at jeg vil alltid være her for deg, uansett hvilket valg du tar. Du er som en søster for meg. Vi har diskutert og kranglet en del, men det har bygget vårt vennskap. 

Benedicte, du betyr alt for meg og uten deg så hadde det ikke vært noe meg. Jeg håper vi holder kontakten resten av livet og at vi står hverandre nær hele veien. 

 

Her er det noen bilder fra tid til tid:) 

Håper du ser dette innlegget Benedicte, for jeg elsker deg så sykt mye. Du bare vet ikke.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg