tragisk at Justin er arrestert.

Hei!

Idag har jeg ikke akkurat hatt på meg noe spesielt. Jeg hadde bare helt vanlig mørk jeans, hvit topp og rosa hettegenser. Jeg har ikke følt meg så bra idag, siden jeg hadde så vondt i magen, derfor jeg ikke orket å styre sånn med hva jeg skulle ha på meg idag hehe. 

Skoledagen idag har ikke vært noe annerledes enn andre dager. Jeg har bare vært sinnsykt trøtt og sliten, så jeg sovnet nesten hehe. Det er ikke alltid så lett å holde seg våken på skolen, når det ikke er noe gøy man gjør. 

Men idag når jeg kom hjem, så bare lagde jeg meg mat for jeg var skikkelig sulten. Også gikk jeg litt innom forskjellige nyheter, så kom Justin opp. Uff, jeg syntes virkelig ikke dette er noe morsomt. Jeg vet det er dumt alt det Justin har gjort, men jeg syntes også synd på han. Justin har hatt vanskelig oppvekst og han har slitt mye oppover årene. Den haten han får er helt tragisk, at noen virkelig gidder å si så mye stygt om han. 

Hva syntes dere om det Justin gjør? Jeg syntes vi burde støtte han og hjelpe han opp igjen, sånn som moren Pattie sier. 

Hva syntes dere? /   /  Hva har dere gjort idag?

 

LIK & KOMMENTER HJERTE OM DU STØTTER JUSTIN

7 kommentarer
    1. Justin har faen meg ikke hatt noen vanskelig oppvekst forhold til mange andre ! Det var han som bestemte seg for å bli popstjerne med den Jente stemmen og etter alt han gjort er faen meg hans skyld! Ikke noe vanskelig oppvekst eller hatere som har skylda her! Han har bestemt det selv og valgt å leve livet ! Så ikke synd synd på han for han har gjort det med egen vilje !!

    2. Hei. Jeg har ikke gjprt noe spesielt ivdag ville jare stikke innom og si hei. Hei! Ja, jeg synea vi burde støtte Justin han har jo fått slengt masse dritt i ansikye gjemnom hele veien.

    3. Han er ett vanlige menneske og når han driter seg ut må han ta straffen… Han er ikke konge av noe som helst eller har noen form for ekstra nytte i verden så hvorfor i alle dager skal politi høre på en hel skåkk med hjernevaska 10-18 åringer?

    4. Haha du er blind, hadde du støttet en random person som hadde gjort hærverk på huset ditt og derretter hadde politiet dukket opp på naboen din sitt hus og trillet ut masse narkotika? Herregud, get over yourself

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg