look into his eyes and tell me this doesn’t hurt

Hva tenker dere når dere ser dette bildet? 

8 kommentarer
    1. Tenker at han endelig tar konsekvenser for hva han gjør. Han trenger hjelp, han må forstå at han ikke bare kan gjøre alt han vil uten å ta noen som helst form for konsekvenser. Det ser ikke ut som at han har det så vondt eller er så lei seg, har ser mer bare jævlig høy ut.

    2. Jeg syntes Justin burde ta konsekvensene av det han gjør, vi kan ikke gjøre noe med det han gjør. men jeg kommer alltid til å være en belieber selvom<3 ( jeg begynner bare å gråte hvis jeg ser han i øynene) :(<3

    3. “It dosn’t hurt”
      Når han driver og kappkjører mens han er full så må han ta konsekvensene for sine handlinger.
      Jeg tenker at det er snilt å være med syke barn, eller funlsjpnshemmede barn ja. Men han er ikke et stort forbilde når han blir tatt for å røyke hasj, eller kastet i fengsel for å ha kjørt for fort mens han var full. Det viser bare hvor uansvarlig han er

    4. Haha, det siste bildet postet jeg på instagram igår:)
      Jo, jeg synes han egentlig er ett fantastisk menneske som lager bra musikk. Jeg er fan av han. Han har gjort riktige ting og gale ting. Man lærer av feil. Jeg synes det er litt dumt at alle forventer at han skal være helt perfekt. Han holder på å bli voksen nå han kommer til og lære hvordan noen ting fungerer og ta mer konsikvenser etterhvert. Jeg blir trist av å høre at han mulig har tatt anti-deprissive piller, det betyr at han ikke har det så lett. Han kommer nok snart over denne perioden. Jeg støttterhan ikke i at han har røyket ogsånn men de fleste andre ting. Det er hans sitt valg om han vil røyke eller ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg