Jeg var den minste bukken

Hei!

Idag så hadde vi innebandy i gymmen, så det var gøy for jeg har ikke gjort det siden ungdomsskolen. Vi hadde bukkene bruse fremføring i norsken, noe som var litt morsomt. Vi var 4 stykker i gruppen vår og jeg var den minste bukken. Det var egentlig ganske flaut å vise det foran alle i klassen, for jeg måtte krabbe på pulten haha. Jeg syntes vi burde ha flere sånne fremføringer, sånn som vi hadde idag. Da hadde skolen vært litt mer spennende å dra på.

Når jeg kom hjem fra skolen så spiste jeg middag og slappet av. Jeg skulle egentlig være med mamma på trening idag, men i det siste så har jeg ikke følt meg helt bra og idag skjalv jeg i kroppen fordi jeg hadde spist for lite mat å skolen. 

 Hva har du gjort idag? /   /  Har du hatt en klein fremføring?

5 kommentarer
    1. 1. Slank deg.
      2. Lær deg å farge bryna.
      3. Slutt å bytt profilbilde hver dag.
      4. Slett bloggen din, den er unødvendig. Den suger.

    2. Ikke bry deg om hva folk sier stygt om deg. De som bare slenger dritt til deg gjør det bare for at du skal føle deg bedre.
      1.Du er IKKE feit/tykk!
      2.Du har fine bryn
      3.Du bestemmer over deg selv
      4.Du har kjempefin blogg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg