vært med gutta idag

Hei!

Beklager for lite blogging, men jeg har hatt så mye å gjøre disse dagene. Men idag så tok jeg, Redir og Tareq toget til Strømmen rett etter skolen. Vi har gått litt rundt, sett på klær, spist mat og kost oss. Rundt 20 tiden så tok jeg bussen hjem til mamma og pakket bag, for jeg skal være hos pappa i hele helgen.

Nå sitter jeg i stua og slapper egentlig bare av. Jeg har tenkt til å spise litt før jeg går å legger meg, så dere får ha en fin kveld videre!

Meg & Redir

Hva har du gjort idag? /   /  Hva syntes dere?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg