JEG MÅ OPERERE DEN VEKK..

Hei!

Tidlig idag morges, så ble jeg vekket av mamma. Jeg og mamma dro til sykehuset og jeg hadde time 10.10. Da jeg så sykehus skiltet, så kjente jeg det brant i magen min. Men men, nå har jeg vært hos sykehuset med mamma. Da jeg fikk sjekket min cyste der, så fikk jeg vite at den skal opereres vekk. Jeg gruer meg en del, men jeg får bare tenke positivt som dere har sagt til meg og jeg får håpe på at dette går bra. Jeg vet ikke helt når jeg skal operere, men dem sa jeg skal få en post litt senere om denne saken. 

Jeg kommer jo til å få litt arr, som sikkert blir veldig stygt, selvom det blir lite. Jeg har fått mange kommentarer av dere om at dere ønsker meg masse lykke til og jeg vil bare si tusen takk for at dere bryr dere så mye som dere gjør. 

Veldig masse snø idag, noe jeg blir irritert for hehe. Jeg begynner å bli lei snø allerede og vil helst at snøen skal smelte så fort som mulig. Jeg vil ha soool!

Hva syntes dere om at jeg må operere?

7 kommentarer

Siste innlegg