God morgen

Hei!

Jeg og Ida sto opp ganske tidlig, men vi slappet litt av i senga før vi gikk opp å lagde oss mat. Vi har spist god frokost, så nå er vi ordentlige mette. Etter vi spiste så skrubbet vi leppene med lip scrub, som jeg har skrevet et innlegg om tidligere. 

Nå hører vi på musikk og venter egentlig bare på at vi kan begynne å fikse oss, så vi får dratt ut. Vi har tenkt til å dra en tur til strømmen idag også, for jeg må se om jeg skal kjøpe en til Dove selvbruning, fordi min er nemlig tom. Jeg tok litt Dove i ansiktet igår kveld, så nå er jeg jammen meg litt brun i ansiktet haha. 

Her er det noen morgenbilder til dere:) Vi tar nok flere bilder etter vi har fikset oss osv!

Hva syntes dere om bildene? /    /   Hva er planen deres for idag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg