Møtte på kjekkasen Omer Bhatti

Hei!

Jeg skulle egentlig på strømmen med Ida idag, men hun kunne ikke likevel, så da ble ikke det noe av. Men etterhvert så dro jeg til strømmen med Madeleine, siden hun spurte om noen ville være med og da ble jeg selvfølgelig med. Vi bare gikk litt rundt, også møtte jeg på mange jeg kjente, så da var vi litt med dem. Jeg og Madeleine møtte på Omer Bhatti. Hallo, det er han som var sinnsykt god venn med Michael Jackson. Jeg så ikke at det var han med engang, så vi bare gikk rett forbi. Vi gikk forbi han etterhvert igjen senere og da så vi at mange jenter sto i en kø for å ta bilder med han. Da skjønte jeg at det var Omer og da begynte hjerte mitt å banke tusenvis av ganger. Jeg og Madeleine gikk ned igjen, og da spurtet vi rett bort til han og jeg spurte om vi kunne ta bilder med han. Det fikk vi selvfølgelig lov til og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på at jeg har bilder med han. Omer er også dommer i Norske Talenter, hvis dere ikke visste det. 

Etterhvert når Madeleine måtte dra videre hjemover, så var jeg med Michelle. Vi hadde det kjempe koselig, med noen andre venner av henne. Omer hadde enda ikke dratt fra strømmen, for han satt inne på frisøren å klippet håret og nappet øyenbrynene. Det var en hel gjeng utenfor frisøren, der jeg også faktisk nappet mine bryn og tok hull i øret. Omer er jo en ordentlig kjekkas, så ikke rart til det var så mange jenter som sto utenfor å ventet. Jaja, da han var ferdig der så fikk vi masse gode klemmer av han! Det var så utrolig koselig, noe jeg aldri kommer til å glemme haha. 

Etterhvert så begynte klokka å bli mye, så jeg tok bussen med Marica og noen andre til Lillestrøm. Jeg hadde ikke på så varm jakke idag, så jeg frøs veldig. Jeg er heldigvis hjemme nå da, så jeg går opp å lager meg kveldsmat snart siden det allerede er kvelden.

Meg og Omer:) Jeg er så stolt! 

Hva syntes dere? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg