føler at det fortsatt er 2013

Hei!

Idag så er det skikkelig lyst og fint vær, men jeg ser det daler små snøfnugg nedover. Heldigvis så er solen fremme og det er ihvertfall bra haha. Jeg driver å hører på litt musikk nå og slapper av. Jeg har enda ikke fikset meg, bare kledd på meg. Er deilig å gå litt uten sminke noen ganger, nå som vi har ferie og ikke er på skolen. 

Akkurat nå så har jeg spist frokost, som var All Bran. Det er så utrolig godt og veldig sunt!

Jeg kjenner virkelig at tiden går altfor fort i 2014. Jeg husker at hele 2013 gikk egentlig skikkelig sakte, ihvertfall i starten av året. Vi må bare nyte alle tidene og minnene vi får fremover, for tenk at det allerede er 19. februar idag og plutselig er det jul igjen. Jeg føler at vi fortsatt er i 2013, for jeg føler ikke at vinteren har kommet helt ordentlig. Men ja, det er vell bra at det ikke er så masse snø. Jeg håper sommeren blir lang og varm, så vi slipper kulden haha.

Hva syntes dere? /   /  Føler dere det samme? 

2 kommentarer
    1. hahah du var på topplisten og ny, så jeg ble nysgjerrig, men du er jo den stygge jenta som linker til bloggen sin hver bidige dag på norske beliebers. null respekt for deg, besøker ikke bloggen din mer for å si det sånn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg