mandag er den kjedelige dagen det

Hei!

Jeg har vært skikkelig sliten idag, for jeg fikk nesten ikke sove noe inatt, så jeg har vært helt slapp og sliten. Jeg klarte heldigvis å følge med i timen da, så det gikk jo bra haha. 

I friminuttet så gikk jeg og Ida til senteret, for vi skulle til Big Bite. Vi satt oss ned der en stund, slappet av og snakket. Så gikk vi til matbutikken og der kjøpe vi oss litt godtekos, selvom det er mandag. Jaja, det er starten av uken og det er alltid lov til å kose seg litt, eller hva?

Idag så har vi hatt sinnsykt kjedelige fag, som matte og naturfag. Jeg er ikke spesielt glad i de fagene, for jeg syntes det er så kompliserte greier. Jeg liker mest når vi har helse og kommunikasjon, og sånt. Når vi lærer ting om kroppen og helse osv. Jeg syntes det er veldig interessant og morsomt!

Hva syntes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg