:( :(

Hei!

Istad når jeg satt på toget på vei hjem fra skolen, så skulle jeg akkurat til å ta opp mobilen, også ser jeg at mobilen min er enda mer knust. Jeg har nemlig mobilen min og nøklene mine i samme lomme, så nøklene mine hadde skrapet opp mer på mobilen min. Ikke bare det, den har også lukket opp litt av skjermen. Når jeg skulle ta ut nøklene så ble hele skjermen helt hvit. Jeg skjønte egentlig ingenting, for det skal jo mye til før hele skjermen blir helt hvit. 

Jeg skulle akkurat til å ringe mamma, så fikk jeg ikke gjort det. Jeg fikk liksom låst opp mobilen, ringe osv, men jeg så jo selvfølgelig ingenting av hva jeg gjorde. Jeg prøvde å finne frem til kontakter, for jeg skulle ringe mamma og si at jeg var på vei hjem. Det fikk jeg ikke gjort, for jeg fant ikke helt frem, så jeg ringte noen andre på kontaktene mine. Det var ganske flaut, for jeg bare “hallo, hvem er det?” også sa den personen hvem det var, så sa jeg “åja, hehe tror jeg ringte feil”. Sikkert noe av det kleineste jeg har gjort, for dem vet jo hvem som ringer, men jeg visste jo ikke hvem jeg ringte. 

Nå kan ikke jeg bruke mobilen min, så jeg må bruke en annen mobil. Jeg vet ikke helt enda hvilken mobil, men tror jeg skal låne min stefar sin gamle iPhone 3gs haha. Jeg hadde iPhone 3gs før og den er ikke akkurat så bra, men jeg må bruke den til mamma får fikset mobilen min.

Har dette skjedd deg før? 

3 kommentarer
    1. Huff, uflaks du har hatt med telefonen din 🙁 Det samme har ikke skjedd meg, men jeg sto med telefonen i hånden å pratet med noen som sto ved siden av meg, å jeg glemte meg helt bort at jeg hadde telefonen i hånden, så den glapp ut av hånda mi å falt ned på grusen….Så skjermen ble knust, men fikk til å bruke den. Jeg leverte den inn på reparasjon å det ble 20 tusen for den reprasjonen…:( 2 uker senere fikk jeg den tilbake igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg