dagen igår!

Hei!

Igår så kjørte jeg og mamma til strømmen. Jeg gikk litt rundt med mamma, også dro vi innom Gina Tricot. Jeg fikk en sånn rosa aktig sommertopp av mamma. Etter det så dro mamma hjem, så resten av kvelden så var jeg på strømmen med Andrea, Hiba, Charlotte, Christina og noen fler. Jeg og Andrea var egentlig bare litt med dem, også gikk vi litt rundt alene. Det var så utrolig koselig igår, selvom det ikke er så mye å gjøre. Jeg kjøpte meg en burger og en sjokolade milkshake, det er så godt. 

Vi hang litt på mc’ern etterhvert, for alle butikkene begynte å stenge. Når klokken var veldig mye, så ble jeg hentet av mamma og Andrea tok bussen hjem. 

Hehe, her er det noen bilder av meg og Andrea:)

Meg og Christina:)

 

Her er den rosa sommertoppen jeg fikk av mamma!

Gina Tricot, var på salg for 79,-

Hva syntes dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg