Nå har dere sjansen

Hei!

Nå tenkte jeg at jeg kunne ha et innlegg, der hvor jeg skriver forskjellige spørsmål til dere, som dere svarer på i kommentarfeltet. Jeg skriver blandt annet om hva dere liker ved min blogg, hva jeg burde gjøre mer osv. Da har jeg muligheten til å se hva dere helst vil ha fra min blogg. 

Dere har nå sjansen til å si ordentlig hva dere vil jeg skal gjøre mer og dere kan gi meg tips om og sånt. Så da kan jeg prøve å forbedre meg på ting. Jeg syntes egentlig dette var en bra idè jeg kom på, for nå kommer jeg til å lese igjennom kommentarene jeg får ordentlig og blogge mer om det dere vil. 

Jeg vil ikke ha noen frekke kommentarer, for det blir bare unødvendig. Jeg hører ikke på dem som har noe negativt å si, så bare dropp det!

 

1. Hvordan er innleggene mine?

a) Skrive mer

b) Skrive mindre

 

2. Hvordan er bildene mine?

a) Ha fler outfits bilder

b) Ha mindre outfits bilder

 

3. Hvordan bilder skal jeg ha?

a) Mer bilder av meg 

b) Mindre bilder av meg 

 

4. Hva skal jeg blogge om?

a) Klær og sminke

b) Bilder og videoer

c) Hverdagen min og andre ting

 

5. Hvor ofte bør jeg blogge?

a) 1-2 innlegg

b) 2-3 innlegg

c) 3-4 innlegg

 

Da håper jeg at dere vil svare i kommentarfeltet:)

Hva syntes dere om dette innlegget? /   /  Var dette nyttig?

4 kommentarer
    1. 1. Hvordan er innleggene mine?
      a) Skrive mer
      2. Hvordan er bildene mine?
      a) Ha fler outfits bilder
      3. Hvordan bilder skal jeg ha?
      a) Mer bilder av meg
      4. Hva skal jeg blogge om?
      a) Klær og sminke
      b) Bilder og videoer
      c) Hverdagen min og andre ting
      5. Hvor ofte bør jeg blogge?
      c) 3-4 innlegg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg