19.mars skal jeg operere

Hei!

Igår kveld så hadde jeg sinnsykt vondt i magen, så jeg holdte på å nesten ikke dra på skolen idag siden det ikke hadde gått over iløpet av natten. Jeg gruer meg skikkelig til jeg skal operere min cyste, for det er ikke så lenge til. Jeg skal nemlig operere den vekk 19.mars, noe som jeg tenker på hele tiden. Jeg håper virkelig at dette går bra og at det ikke skjer noen feil, forhåpentligvis så gjør dem ikke noe feil. 

Uansett, jeg er ihvertfall på skolen, så det er jo bra. Jeg sitter med Ida og har engelsk, hehe. Jeg driver å skriver om min praksis periode i barnehagen. Jeg er snart ferdig, så den leverer jeg nok nå snart. 

Meg og Trine ↓

 

Gratulerer så mye med dagen verdens herligste lillesøster 

Vi har så utrolig mange minner sammen, vi to. Vi har kranglet en del og hatt våre opp og nedturer. Alt har ordnet seg uansett, for en så fantastisk person som du er. 
Jeg kommer aldri til å glemme alle de gangene vi har dratt ut på ferie. Når vi har ligget å solet oss, shoppet sammen, badet sammen og sånt. 
Jeg vet jeg kan være litt plagsom innimellom, men du vet at jeg er din storesøster og jeg kommer alltid til å være nysgjerrig med hva du driver med. 
Helt fra du var liten, så har jeg alltid snakket med bare deg om forskjellige ting. Jeg vil bare at du skal vite at du kan snakke med meg om alt. Jeg er en søster du kan snakke med og spørre om tips, selv om du veldig mange ganger har rett i ting hehe. 

Lille Malin har endelig blitt fjortis. Denne tiden har jeg virkelig ventet på!

Utrolig glad i deg lillesøster, uansett hvor mye vi krangler. Jeg er alltid her for deg. Du betyr masse for meg.

Hva syntes dere?

Trykk “LIker” neders i dette innlegget for å gi søsteren min en gratulasjon:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg