HVORDAN FÅ LESERE?

1. Du må ha et ryddig og fint design. Det hjelper veldig mye å få flere lesere, hvis du har en header. For det gjør bloggen din mer spennende. 

2. Ha outfits bilder ofte, så kanskje lesere får inspirasjon av deg. 

3. Del innleggene dine med venner og familie. Jeg legger alltid ut innleggene mine på Facebook og takket være det så har jeg flere lesere. 

4. Bildene du legger ut bør ha bra kvalitet og ikke så mye redigert, for ellers blir det bare kjedelig. 

5. Blogg ihvertfall 2-3 innlegg hver dag, det hjelper ikke med bare ett.  

6. Skriv om mote, trening og sånt, for det liker de fleste å lese om. 

7. Bruk Bloggshout, for da kommer du på blogg.no sin forside. Jeg har gjort dette en del og da stiger lesertallet ganske fort. 

8. Svar på kommentarene du får, for det gjør at folk oppfatter deg som en ordentlig blogger. 

9. Kommenter andres blogg, så kanskje dem tar en liten tur innom din. 

 

Hva syntes dere om mine tips til dere?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg