jeg fersket deg

Hei!

Idag har dagen vært både bra og dårlig. Jeg har hatt det utrolig koselig med Maria, en jeg har kjent utrolig lenge. Vi har gått rundt på senteret, spist is og sånt. Også gikk vi noen turer ute rundt strømmen, som var koselig. Jeg er hjemme nå og slapper bare av.

Jeg er skikkelig lei meg. Det værste jeg vet er når jeg har planer om å være med en også møter jeg han. Etterhvert ser han folk han kjenner. Han går litt bort til dem og driver å planlegger noe sammen med dem, uten at jeg og Maria skjønte noe. Vi visste egentlig hva du hadde planer om. Og jeg hater når man vet hva som er sant, fordi du “fersket” personen.

De du hadde planer med gikk litt forran oss. Du sa til meg og Maria at skulle møte faren din i Lillestrøm, så du sier hade og går. Jeg og Maria hadde noen mistenklige tanker, så vi gikk etter deg. Jeg og Maria gikk bare litt lengre bak. Så ser vi at de du hadde laget “planer” med løp rett bort til deg. Jeg kjente inni meg at jeg ble skikkelig såret, for du sa du skulle møte faren din, men istedenfor så møtte du de andre. Jeg fikk bare vært med deg i en time. Jeg hadde ventet på deg i 20 minutter før vi møttes idag. Tusen takk for at du ditchet meg. 

Jeg hater når en person lyver deg rett opp i ansiktet. Sånne personer er bare ikke verdt min tid. Jeg har bedre folk å være med, enn de som ditcher deg for å være med andre. Heldigvis fant jeg ut hva du gjorde. Jeg skal ikke klage. Det er jo trossalt lørdag og da blir det jo lørdagskos!

Litt bilder:)

Helt hvite armer, jeg vet.

Hvordan har deres dag vært da?

7 kommentarer
    1. Hei, jeg skal kanskje få tannregulering, det vil si jeg kan bestemme selv, men jeg er veldig usikker. Jeg må bestemme meg om 2dager, men jeg har ingen anelse om hva jeg skal velge. Jeg er tenker på første skoledag etter at jeg har fått den, at alle kommer til å komentere det. Derfor har jeg tenkt på gjennomsiktig eller hvit regulering. Har du noen tips? Føler bare for å spørre deg, fordi du virker så snill og åpen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg