heihå himmelblå

Hei!

Idag har det vært helt utrolig fint vær, så jeg gikk nesten uten jakke hele tiden. Det er så deilig at det nærmer seg sommeren nå. Jeg har virkelig lengtet masse etter å ha på converse, lettere jakke og alt. Nå tar jeg til og med toget til skolen når det er lyst og når jeg slutter på skolen, skal ta toget hjem så er det også lyst. Det har vært en super fin skoledag med masse sol og knall blå himmel. Jeg, Ida og Stine dro på en kafee i friminuttet, så det var koselig haha. 

Dagen har samtidlig vært veldig lang, så det er jo selvfølgelig kjedelig. Når vi slutta så gikk jeg og Stine sammen til stasjonen. Vi satt på benken, koste oss med den skinnende sola og hørte på musikk. Da kjenner mann at sommeren snart kommer!

Jeg tok toget hjem med Redir, som jeg nesten alltid gjør. Vi tar toget sammen til og fra skolen, siden vi begge slutter nøyaktig likt, hvis ikke så venter vi på hverandre. 

 

Hvordan har skoledagen din vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg