bloggere som gir meg inspirasjon

Hei!

Det er utrolig mange bloggere jeg ser på hver dag. Jeg har noen faste som jeg leser hver dag, også er det noen blogger jeg bare finner på topplista. Det er litt forskjellig, for jeg går noen ganger bare gjennom blogglista, også ser jeg på dem. Jeg liker blogger som gir meg masse inspirasjon selvfølgelig, også liker jeg at dem har stor fin header og lyse farger på designet sitt.

Det er mange som har en blogg med et tullenavn og blogger om skikkelig unødvenige ting, med dårlig kvalitet på bilder og design. Jeg går aldri inn på de bloggene, for jeg interesserer meg ikke så mye i dem som legger ut masse tull. Jeg skriver sikkert litt tullete innlegg jeg også, men jeg prøver å skrive så fint og ryddig som mulig. Men det er også en veldig vanskelig ting å gjøre, nemlig å få innleggene ryddige.

Disse bloggene gir meg masse inspirasjon! De er veldig flinke bloggere og jeg har lest bloggene siden dem startet bloggen sin:)

Trykk på bildet for å komme inn på bloggen dems

 

Leser du noen av disse bloggene?

6 kommentarer
    1. Ville bara tipsa om en grupp på Facebook, där man kan dela sin blogg och få fler läsare,
      och länka den. Gruppen jag talar om heter Kaffehörnans Blogghörna.
      21 medlemmar än så länge, hoppas den kan växa
      Jag önskar er välkomna

    2. Leser alle sammen av de unntatt èn 🙂 Tenkte bar å si ifra om at når jeg trykker på profilbildet ditt så kommer venninnen min Sofie Laxaa sin blogg profil opp 🙂 Regner med dette ikke er meningen, så tenkte bare å si ifra.
      Hilsen Laurie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg