INNKJØP

Hei!

Jeg var på strømmen en tur med mamma istad. Jeg må bare innrømme at jeansene på cubus er virkelig så utrolig deilige. Jeg hadde en del jeans derfra før, men i det siste har jeg bare kjøpt jeans på bikbok. De buksene man finner på bikbok er veldigveldig fine, men de er så sykt dyre. En jeans koster liksom 500-600 kroner der, hvem gidder å kjøpe en jeans derfra når man får like fine og deilige jeans på cubus for 200-300? Jeg kjøpte meg ihvertfall en på cubus idag. 

Jeg kjøpte meg også en bh på cubus, som også var veldig god. Jeg prøvde den nettopp, men jeg syntes bhen var litt for liten, så tror jeg må gå opp en størrelse større uffuff. Jaja, sånn går det når man ikke orker å prøve bh haha. 

Jeans fra Cubus 299,- 

Bh fra Cubus, to for 179,-

Hva syntes dere? /   /  Hvor kjøper du dine jeans?

10 kommentarer

Siste innlegg