på onsdag skjer det

Hei!

Som de fleste sikkert vet nå, så skal jeg operere nå på onsdag. Jeg skal til ahus og operere vekk en 11 cm cyste som jeg har på min eggstokk. Jeg har lenge kjent at jeg har hatt vondt i magen og jeg har lurt på hva dette kan være. Jeg har kjent dunking i magen min og jeg har ofte hatt veldig vondt i magen. Jeg har det fortsatt, for de som lurer.

Jeg har gruet meg til dette skikkelig lenge, så jeg håper at det går bra. Jeg er åpen om dette, fordi jeg vil ikke at folk skal lage sitt eget rykte om hvorfor jeg var på sykehuset. Jeg er også åpen om dette så dere vet hvorfor jeg ikke blogger, hvorfor jeg kanskje har litt oppblåst mage. Jeg kommer ihvertfall til å gå ned noen kilo etter operasjonen. De fjerner jo trossalt en 11 cm cyste, som er en stor klump fylt med enten vann eller blod. Jeg skal ikke spise noe før operasjonen og heller ikke etter. Spørs om jeg klarer dette da, for jeg er glad i mat. Hehe, alle er jo avhengig av mat når de er sultne, så jeg kommer selvfølgelig til å bli sulten.

De skal skjære opp nederst på magen min, så jeg vil få et arr eller to. Jeg vet ikke, men det eneste jeg vet er at jeg vil få arr. Det er ganske forferdelig å tenke på, for ingen vil jo ha arr på magen, eller noen arr på kroppen i det hele tatt. 

Jeg fant noen bilder på google for å vise dere hvordan en cyste ser ut og hvor den ligger. Denne cysten på bildet er 6 cm, men min er 11 cm, så da kan dere tenke dere hvor stor min er. 

 

Hva syntes dere?

21 kommentarer

Siste innlegg