selfie

Hei!

Idag så er det skikkelig dårlig vær. Jeg tror det kommer til å regne ganske så snart. Menmen, det er jo ikke sommer enda så kan ikke forvente at solen er her hver dag. 

Jeg får besøk av Ida nå snart, hun er ihvertfall på vei. Jeg vet ikke hva vi skal gjøre, men vi skal nok snakke litt osv. Jeg har mye å si etter at jeg har vært på sykehuset. Men det blir koselig, ihvertfall når jeg har kjedet meg inne hele tiden siden onsdag. Jeg gleder meg faktisk til mandag så jeg får kanskje dratt på skolen haha, hvis jeg klarer det da. Jeg går ikke akkurat så veldig rett i ryggen enda, så jeg ser veldig teit ut når jeg går. Men det får gå, jeg har trossalt blitt dobbelt så mye bedre gjennom dagene. 

Litt selfie bilder

Oi, ja nå regner det gitt. Det var det jeg visste haha, det tok ikke akkurat lang tid. Men dere får ha en god helg og kose dere masse idag! 

 

Hva skal dere idag? /   /  Hva syntes dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg