koselig sykebesøk

Hei!

Istad så var Ida her og vi hadde det veldig koselig. Vi gjorde ikke akkurat så veldig mye, men vi så på blogg videoer, spiste snickers sjokolade jeg hadde fått av henne, snakket sammen og så på tv. Jeg fikk en bamse, som det sto god bedring på og snickers sjokolader. Ida er så utrolig søt og jeg satt veldig stor pris på at hun kunne komme en liten tur på besøk siden jeg har blitt operert. Selvom hun ikke var her så lenge, så betydde det mye for meg at hun faktisk kom til meg og hun bor ikke akkurat nærme heller. 

Men nå har Ida blitt hentet og nå sitter jeg med den minste hunden min på fanget haha. Mamma er ute med noen venninner og jeg venter bare på at hun skal komme hjem, siden det er så kjedelig å bare sitte hjemme uten å gjøre noe. Stefaren min er jo hjemme da haha, men han driver å jobber med huset. 

Såret mitt på navelen er veldig vond fortsatt, men jeg renset det istad og byttet plaster. Gleder meg til stingene er borte og alt er grodd, for det er så ubehagelig at jeg ikke kan klø på det stedet når det klør der. Jaja, om en uke er det sikkert blitt bedre.

Hvordan går det med dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg