det er bare fakta

♥ Jeg har en lillesøster, to halvlillebrødre og to stestoresøstre.

♥ Mamma og pappa ble skilt da jeg var 5 år, rett før jeg starta på skolen. Jeg har bursdag 21.desember 1997, så jeg starta på skolen som en liten 5 åring

♥ Jeg er halvt finsk og halvt norsk, pappa er finsk og mamma er norsk

♥ Jeg er 1.60 cm og stoppet å vokse i 9’ende

♥ Jeg begynte med sminke i slutten av 7’ende, starten av 8’ende men det var ikke hver dag

♥ Jeg har verdens beste mobil haha neida, men min iPhone 4s er ødelagt så nå bruker jeg iPhone 3gs

♥ Jeg har to hunder som heter Bocca og Børdi

♥ Jeg bor mest hos mamma og drar til pappa noen ganger annen hver helg

♥ Jeg hater matte, er vel ikke den eneste

♥ Jeg trener på treningsstudio 2-3 ganger i uken

♥ Jeg er ikke kresen når det gjelder mat, så jeg liker som regel alt

♥ Jeg er ikke særlig glad i fotball, ettersom jeg har fått ballen i hodet så mange ganger

♥ Jeg har stort rom hos mamma og lite rom hos pappa

♥ Jeg har brungrønne øyne

♥ Jeg ble født med masse mørkt hår, så ble jeg helt blond fra jeg var 2 – 10 år

♥ Jeg har egentlig mørkeblondt hår, men skal stripe håret med noen lyse striper den 2.april

♥ Jeg elsker musikken til bruno mars, rihanna, chris brown og sånt

♥ Jeg klarer ikke å jobbe med oppgaver uten musikk

♥ Jeg har har canon eos 1100D speilrefleks kamera

♥ Hvis jeg syntes en film er bra, så kan jeg se den tusen ganger uten å bli lei

♥ Jeg har et egent rom for klærne mine

♥ Jeg har veldig mange håndkremer, så jeg har alltid med krem på skolen og overalt egentlig

♥ Jeg bruker sminke på skolen hver dag

♥ Jeg hater når sokkene mine faller av når jeg går ute

♥ Jeg hater når jeansene mine og de hvitesvartegrå sokkerne mine er til vask

♥ Jeg får 1000 kr hver måned

♥ Jeg har lenovo og hp skolepc

♥ Jeg skal kjøpe IPhone 5s en eller annen gang

♥ Jeg hater når folk sier dem er feite og stygge, for å få oppmerksomhet

♥ Jeg var veldig guttegæren i barnehagen, jeg løp etter dem med venninnene mine

♥ Jeg bruker mascara, foundation, concealer og øyenbrynspenn(noen ganger)

♥ Jeg kjøper de fleste klærne mine på bikbok

 

Noe vi har til felles? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg