fin dag, litt shopping

Hei!

Kanskje jeg burde blogge igjen? Jeg har ihvertfall tenkt veldig mye på det. Jeg har fått mange fine meldinger om at jeg må starte igjen og at dere savner at jeg blogger. Det er så utrolig koselig å høre. Det betyr veldig mye for meg at dere vil jeg skal starte igjen.

Jeg får fortelle dere litt om dagen idag da. Karoline overnattet hos meg inatt, så igår kveld koste vi oss masse med godteri, chips og noen filmer. Tidligere idag så tok vi bussen til strømmen, så vi har spist god mat hos Jordbær Pikene og det var veldig koselig. Etter det tok vi oss en liten frozen yogurt hos Yogis. Jeg fikk faktisk kjøpt meg noen klær på Bikbok og en vårjakke fra Only. 

 


I påskeferien har jeg ingen planer, men skal se om jeg får avtalt å møte noen venninner og sånt. Jeg håper dere får en fin ferie og at dere koser dere masse!

Hva syntes dere om innkjøpet?

14 kommentarer

Siste innlegg