Klar for telt tur

Hei!

Idag så skal jeg telte med noen venner, som vi avtalte igår. Det blir sikkert veldig koselig. Vi skal sove over der, så det blir nok spennende. Jeg har pakket med meg varme klær, bikini og sånt, så skal jeg fikse litt mat og drikke nå snart. Været er litt opp og ned nå, fra mye sol til litt overskyet, så jeg får se om det blir noe bading på meg. 

Det er fri for alle på mandag, så da blir det lang helg. En liten ferie, hehe! Dere får ha en fin dag og kose dere masse. Vi snakkes en annen dag:) 

Hva er planen deres?

4 kommentarer
    1. hahahah “vi skal telte” (senere i skriften) “vi skal sove der” no shit da, det er liksom det som er å telte hahah

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg