forandringer fryder

Hei!

Som dere ser så går årene utrolig fort og man forandrer seg fortere enn man tror. På disse bildene har jeg forskjellig hår lengde, hårfarge og forskjellig smil. Wow, som jeg savner det lange håret mitt fra bilde 2012. Jeg er så glad for at jeg ikke har det mørke håret lengre å det første bilde haha. Jeg husker jeg ble så misfornøyd med det, pga det ble så ujevnt. Heldigvis har jeg prøvd å fått tilbake min naturlige hårfarge, men som er veldig vanskelig. 

Jeg startet å blogge i 2011, med en annen blogg som er slettet for en god stund siden nå. Det var 2012 da jeg startet denne bloggen. Jeg er glad jeg sto på og ikke stoppet. Jeg tar jo noen ganger pauser, som dere sikkert vet. Bare for å si ifra, så kommer jeg nok aldri til å slette denne bloggen. Her har jeg for mange minner. Jeg har fullt av bilder her, gamle innlegg og alt. Bloggen har hele tiden betydd nesten alt for meg. Jeg stresser og får dårlig samvittighet hvis jeg ikke skriver noen innlegg, eller oppdaterer. Noen av de andre bloggerne som har blogget lenge føler kanskje det samme? 

 

Hva syntes dere? /  /  Har jeg forandret meg mye?

10 kommentarer

Siste innlegg