shopping senere

Hei:)

Litt senere idag så skal jeg og mamma på shopping. Hvert år så pleier vi å kjøpe et helt plagg til første skoledag, så da skal vi gjøre det idag. Det er en slags tradisjon for oss, siden vi har gjort det nesten i alle år. Jeg syntes det er veldig koselig og at vi fortsatt gjør det.

Jeg skal også klippe meg, siden det er noe vi også gjør før skolen starter igjen. Det er vell ikke bare vi som har det sånn, sikkert mange andre også. Sist jeg klippet meg, så ville jeg ha det til skuldrene. Jeg skal ikke klippe til skuldrene denne gangen, haha. Heldigvis så tenker jeg litt lengre enn til nesetippen. Jeg angrer hver gang jeg klipper det kort, skjønner dere. Jeg tenkte bare å klippe de slitte tuppene, men jeg har veldig lyst på “v klippet hår”. Det hadde jeg ifjor sommer og jeg syntes det er veldig fint! Hvis dere ikke vet hva “v klippet hår” er så søk på Google. 

Dere kan sikkert se at håret mitt er litt slitt:) Det trengs å klippes litt ihvertfall!

 

Hva skal dere idag? Hva syntes dere om bildene?

12 kommentarer

Siste innlegg