DAGENS ANTREKK

Hei:)

Antrekket mitt idag er den genseren og jeansen jeg kjøpte igår. Jeansen er veldig behagelig og har mye stretch i seg, så det er ikke noe ubehagelig å gjøre bevegelser. 

Idag så har jeg, mamma og søsteren min vært på strømmen, siden idag var det søsteren min sin tur å få nye klær osv. Jeg brukte de nye Nike skoene når vi var å shoppet og da kjente jeg at jeg begynte å få veldig vondt i føttene. Mamma er å leverer dem tilbake nå, også skal hun sjekke om det er flere i min størrelse av de svarte New Balance skoene. Håper på det!

Vi har også kanskje tenkt til å dra på kino senere hvis vi orker. Hadde vært veldig koselig!

Den grå genseren er fra Gina Tricot og jeansen er fra Vero Moda, merket er only:)

 

Hva syntes dere om antrekket? Hva gjorde du idag?

10 kommentarer

Siste innlegg