sminken jeg bruker holder lenge

Hei!

Siden jeg har fått flere spørsmål om hvilken sminke jeg bruker, så bare legger jeg ut noen bilder her nå med all sminken jeg bruker. Dette er alt jeg bruker og det hender noen ganger at jeg dropper concealer og øynebrynspenn, men det er veldig sjeldent. Jeg bruker dette når jeg skal ut med venner, dra på skolen og andre ting. Jeg er veldig glad i å bruke bronzer, siden det fremhever mye i ansiktet, som kinnbenet. 

Bronze legger jeg på kinnbenet, opp mot pannen og litt på nesen. Concealer legger jeg under øynene mine og på steder der jeg har arr. Også selvfølgelig der jeg får kviser, men jeg har ikke så mye kviser. Når jeg tar på meg mascara, tar jeg den til høyre(clump defy) først for den gjør at vippene ikke klumper seg opp. Etter det tar jeg på den mascaraen til venstre(mega volume), for at vippene skal bli fyldige. Mega volum koster bare 99,- og den anbefaler jeg dere virkelig. Det er ikke alltid dyr sminke som er best. Noen av dere har sagt tidligere til meg at jeg bruker dårlig sminke fra hm, men det er faktisk veldig bra sminke der. Sminken der ser bra ut på og holder lenge. 

Parfymen syntes jeg lukter helt sinnsykt godt, så jeg har brukt den samme parfymen helt siden jeg var 14 år. Det er ikke tull engang haha, men den er billig og lukter fantastisk godt. Mamma sier hver gang jeg kjøper den at den lukten er veldig meg. 

 

Hvor kjøper du din sminke? Noe av dette du har?

12 kommentarer

Siste innlegg