Skoledagen osv

Hei:)

Idag har vi hatt det litt gøy på skolen, men bare litt. Vi ble delt opp i grupper, også skulle vi skrive opp noen punkter om hvordan vi ville hatt vår drømmeskole. Vi fremførte det etterhvert for klassen vår og parallellklassen. Det ble skrevet opp utrolig mye bra, som flere busser pga alle bussene vi har blir fulle og da må man vente ca en time, eller lengre. Også at vi ønsker gratis mat på skolen, pga det er ikke alle som har penger til mat hver eneste dag, også rekker ikke alle å lage matpakke heller. Det var masse annet vi også skrev, men orker ikke skrive ned alt her. Er nok ikke så interessant for dere å vite haha. 

Jeg er utrolig sliten etter skolen og det kan dere sikkert se også. Jeg tok av meg sminken nettopp, siden det er så ubehagelig å gå med mascara når man er sliten og klør i øynene. 

Men dere, jeg må bare si ifra om at jeg driver å sparer til bryn igjen. Jeg har bestemt meg for å få ordentlig fine bryn, så jeg slipper å tegne på så mye. Nå har jeg tegnet litt for store, bare pga jeg driver å sparer og det ser ikke særlig pent ut hvis jeg ikke tegner på. 

Stine, venninnen min lagde en franskflette på meg, som hun ofte gjorde da vi gikk på Jessheim vgs sammen. Nå går jeg forresten barn og ungdom på Nannestad vgs og jeg trives der. Det er en flott skole!

 

Hva syntes dere?

6 kommentarer

Siste innlegg