skoledagen og planer

Ikveld så henter pappa meg, siden jeg skal være hos han denne helgen. Jeg har ikke vært hos han siden vi kom hjem fra Finland, så det blir koselig. Jeg savner brødrene mine utrolig mye nå og skal bli så godt å få kysset på de igjen. 

Jeg har ikke noen planer i helgen, siden jeg skal til pappa. Dumt ikke skolebusskortet ikke fungerer i helgene, ellers hadde jeg sikkert vært mye ute i helgene. Gleder meg alltid til jeg får lønn av mamma, siden da føler jeg at jeg er mye mer fri og kan dra mer ut. 

Haha, jeg må bare fortelle dere om min skoledag idag. Siste timen så var min og parallellklassen vår ute og lekte, siden vi går barn og ungdom leker vi mye ute. Vi lekte bro bro brille, ta den ring å la den vandre og haien kommer. Jeg syntes det er litt morsomt, siden føles litt ut som at vi går på barneskolen igjen. Siden vi går barn og ungdom er vi veldig aktive da. 

 

Litt bilder med farger innblandet!

Hvordan har deres dag vært?

2 kommentarer
    1. For noen fine bilder 🙂 Inspirerende 🙂
      legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din fast 😀 eller er vi venner kanskje?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg