dagen idag + høst/vinter outfit

Hei!

Nå er det sånn at jeg gleder meg helt sinnsykt til vinteren. Det er jo høst nå, men føles ikke ut som det. Noen dager er det varmt, men andre dager er det litt kaldere. Mange på skolen nå som går med skjerf, noe som jeg også allerede har begynt med. Det er så utrolig deilig å pakke seg inn litt, selvom det kan bli litt for varmt. Men det blir nok enda bedre å pakke seg inn med store varme jakker. Gleder meg veldig til å bruke svea jakken min igjen, i just love winter. 

I helgen har jeg vært hos pappa og har hatt det koselig sammen med brødrene mine. De betyr så utrolig mye for meg, uansett jeg ikke får sett dem så ofte. Jeg skal dra oftere til pappa da han blir ferdig med kjelleren. For da får jeg og søsteren min et eget rom. Det skal bli deilig. Hos mamma har jeg eget, men her bor jeg jo fast. Skal bli bra å komme meg oftere til pappa. Så dere, idag var jeg forresten ute med Sharam. Vi var ikke ute så lenge da, men vi bare snakket, gikk oss en liten tur og hadde det hyggelig. Været var faktisk bra, fortsett sånn Norge. Vi vil ha bra vær hver dag, haha neida jeg gleder meg til vinteren. 

 

Se på disse høst/vinter antrekkene! De var skikkelig fine, åhh gleder meg til å gå ute med uggs og tykke cardigan. 

 

Hva syntes dere? /  /  Gleder du deg til vinteren? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg