praksisen idag, med de minste

Hei!

Idag har det vært en veldig lang dag for meg i praksis. Jeg er på praksis i Lilleborg barnehage nå og sist gang var jeg på praksis i Sannum Barnehage. Jeg gikk i Lilleborg barnehage, avdeling Heimen da jeg var liten. Så det var litt stas å se mange av de som jobbet idag, som også jobbet da jeg gikk der.

Jeg har skiftet masse bleier, kledd av og på klær, så jeg har veldig vondt i ryggen nå. Mye arbeid å jobbe med de yngste barna i barnehagen, men samtidig veldig morsomt og koselig. Jeg jobbet der idag, så skal jeg jobbe der imorgen og på fredag. Eller, jeg skal egentlig jobbe der på fredag også, men jeg fikk vite istad at dem har planleggingsdag. Det er jo litt deilig, for da kan jeg være hjemme hehe. Etter denne uka her skal jeg bare på praksis på onsdager, frem til jul. Det er veldig lenge, men da får jeg lært meg mye i tillegg. 

Nå har jeg akkurat spist banan og drukket en deilig kopp kakao. Nå skal jeg bare slappe av, kose meg videre, også blir det middag etterpå. 

Hvordan har dagen deres vært?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg