Denne gir deg baby hud

Hei!

Fjern dine døde hud celler i ansiktet på 123. Mamma kjøpte denne da vi var i London i sommerferien. Den funker utrolig bra og fjerner alle hud cellene du har i ansiktet. Den gir deg veldig glatt hud og den hjelper litt mot kviser, ihvertfall da jeg prøvde den for første gang. 

Jeg vet ikke helt hva den kostet, men det finnes sikkert noen slike i Mineral Peeling i Norge også, hvis jeg ikke tar helt feil. Hvis dere drar til London, så bør dere lete etter denne. Jeg anbefaler dere helt klart!

Det eneste du trenger er å ta en liten dert med geleen, også smøre det ut med fingrene. Etterhvert vil alle hud cellene komme frem, så får du kjempe myk hud. Jeg bare viser dere på hånden min, men dette er selvfølgelig til ansiktet. 

Slik vil det da se ut. Ser kanskje litt rart ut, men du føler at du virkelig har renset huden når du er ferdig! Dette hjelper mye til de som har irriterende og tørr hud 🙂

Fikk du lyst til å prøve dette? /  / Har dere gjort det før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg