10 ting som får damene til å falle for deg

Hei!

Det er mange gutter som gjør feil ved hvordan dem skal skaffe seg kjæreste. Nå er selvfølgelig ingen av oss like, men noe av dette vil nok de fleste jentene være enige med.

Jeg har jo kjæreste som dere vet, men tenkte på de single jentene der ute.

Da skal jeg skrive et innlegg om noen ting som får damene, eller jentene da, til å falle for deg.

For å få deg “drømmedama”, så må du selvfølgelig jobbe litt for det selv. Du kan ikke tro at jenta kommer til deg uten videre. Ta intiativet, så vedder jeg på at hun senere tar intiativet til andre ting. Dere må tenke på hvordan kroppsspråk dere har og hvordan dere bruker blikket deres, så jenta ikke blir usikker på hva du mener. Det er veldig viktig!

Spør henne om hva hennes interesser er, så kanskje dere har noe tilfelles. Det er viktig at man finner ut hva hverandres interesser er, så dere vet hvilken vei det går.

Still jenta spørsmål, så hun føler at du bryr deg om henne. Også er det veldig morsomt med gutter som har humor og snakker litt tull inni mellom. Det gjør samtalen deres litt mindre kleint. Det veldig mange gjør feil er å ikke tenke tilbake på hvordan du var i forrige forhold. Det er viktig å tenke tilbake på hvordan du var i forrige forhold, før du går inn i et nytt forhold. Ellers gjør du kanskje den samme feilen omigjen.

10 småtips som får damene til å falle for deg.

1. Ikke gjør noen som helst sjekkereplikker. Det virker bare veldig rart og falskt.

2. Bry deg litt mer om klær og stil. Mange gutter kjøper klær som ikke passer kroppen dems.

3. Fjern skjegget, noen kler det og noen ikke. Ha en frisyre som passer ansiktsformen din og bruk linser istedenfor briller. Ikke noe frekt ment, men jenter faller fortere for gutter uten briller.

4. Unngå å gi komplimenter som går på utseendet. Gi komplimenter for personlighet i stedet. Jenta vil huske deg om du snakker om hennes personlighet.

5. Ikke gi for mange komplimenter uansett. Det kan fort virke som du smisker med hun.

6. Tør å lede samtalen. De fleste jenter liker at gutten tar litt initiativ og at han har en plan for hva dere skal gjøre.

7. Tør å ta ting videre. Jentene tar svært sjeldent første initiativ.

8. Stol på at du er bra nok. Jenter er mye mindre kresne enn de virker som at de er. Tro meg!:)

9. Å vite hva du kan gjøre i forskjellige situasjoner, gir deg selvtillit, så les litt på nettet.

10. Lær av kompiser som er flinke. Se hva de gjør og hvordan de er rundt jentene.

Her slenger jeg på et bilde av meg og typen min 🙂

Hva syntes dere? Var det noe nyttig?

7 kommentarer
    1. Det var bra tips, men det som er er at man må jo være seg selv og hvis man skal endre på utseende for å få jentene til å falle for en så faller dem ikke for han om han er fornøyd med utseende sitt, men må forandre på det for at jentene skal like han bedre. Vanskelig å forklare men håper du forstod hva jeg mente:) + At det er jo utrolig søtt når en gutt forteller deg at du er “vakker” eller at du “har på fine klær i dag”. Syntes nesten komplimenter på utseende er nesten like viktig som komplimenter på personligheten 🙂 Alle har jo forskjellige meninger da såklart..

    2. Er veldig uenig av mange av disse punktene. “Fjern skjegget, noen kler det og noen ikke. Ha en frisyre som passer ansiktsformen din og bruk linser istedenfor briller. Ikke noe frekt ment, men jenter faller fortere for gutter uten briller.” var nesten bare drøy. Altså det å fjerne briller/skjegg fordi jenta faller lettere for deg da, det blir bare feil. Da tenker man BARE på utseendet.

    3. Anonym: Ja jeg er helt enig i det du sier:) Jeg blir glad av komplimenter av utseendet like mye som personlighet. Men er ikke bra med for mye komplimenter om utseendet… Og ja man burde være seg selv osv osv, men var bare noen tips haha 🙂

    4. fin blogg du har 🙂 jeg har spørsmålsrunde på bloggen min bare kom inn og skrive et kommentar med et spørsmål 🙂 jeg har bare 2 spørsmål, jeg vil ha flere men kan du det vær så snill 🙂 jeg leser bloggen din var dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg