Mamma, jeg kan ikke være uten deg

Gratulerer så mye med dagen, verdens vakreste mamma noen sinne.

Jeg ønsker deg en fantastisk dag og jeg håper solen skinner for deg hele dagen, for det fortjener du.

Du er virkelig verdens godeste, søteste og beste moren. Jeg er så glad for at du ble min mor, og at jeg ble din datter. Vi to har alltid stått hverandre nær og det kommer vi alltid til å gjøre, (håper jeg.) Du stråler og gjør alltid andre rundt deg glade.

Jeg kommer aldri til å glemme alle våre minner og alt du har gjort for meg. Alle gangene du har stilt opp for meg da jeg har vært på mitt svakeste.

Jeg har alltid vært knyttet til deg mamma, jeg har alltid vært mammadalt, noe som aldri kommer til å ta slutt.

Min vakre mor, tenk at for 17 år og noen måneder, så lå jeg nyfødt i dine trygge armer. Du er så god innvendig og utenpå. Du er fornuftig, kreativ og sosial. Du har alltid noe å gjøre. Du er flink med å holde orden og passe på andre rundt deg. Mamma, du har alltid vært et slags forbilde for meg. Jeg ser veldig opp til deg på alle mulige måter og jeg kunne aldri klart å vært uten deg. Som datter så trenger jeg deg hele tiden og ikke glem at jeg alltid vil være her for deg også mamma, om du trenger noen. Jeg er datteren din og du kan fint snakke med meg. Jeg vil stille opp for deg uansett hva. Du som har stilt opp for meg når det gjelder skolen og alt. Er ikke noen der, så er du der. Du er virkelig verdens beste mor. Du betyr mer enn gull for meg. Jeg håper vi alltid vil ha det gode mor og datter forholdet vi har.

Gratulerer igjen mamma, elsker deg av hele mitt hjerte!

Hvordan forhold har du til moren din?

2 kommentarer
    1. For et koselig innlegg – gratulerer med dagen til henne 🙂 Du er heldig som har henne og hun er heldig som har deg )
      Jeg må nesten begynne å følge bloggen din 🙂 gå inn på bloggen min og trykk “legg til som venn” så kan vi følge hverandre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg