ops..kanskje ikke så smart?

Hei!

Vokser puppene fortere av denne? Jeg har lest mye om at det er veldig mange unge jenter som prøver ut en krem som skal få puppene til å vokse fortere. Denne kremen heter tydeligvis “Breast firming cream” og jeg leste på Tv2 at disse jentene på bildet ble skikkelig skuffet over produktet. Dem hadde ikke sett noe forandring.

Hadde kremen funket, vedder jeg på at veldig mange jenter hadde kjøpt den, for det er utrolig dumt å bruke masse penger for å sette inn silikon og masse annet rart.

De lagde vell sikkert dette produktet, fordi de visste at de skulle tjene mye penger på det? Og det har de nok også, for mange jenter prøver nok ut denne når dem først får høre om den.

Jeg kan selv innrømme at jeg ville prøvd ut den puppekremen, for å fått større og fastere pupper. Det er bare det at man burde ikke bruke penger på noe man ikke vet om funker eller ikke.

Hva synes du om produktet? / / Ville du prøvd den ut?

8 kommentarer
    1. Eg har brukt denne i 2mnd. Og merker forskjell på puppene så dette funker, går ikkje så fort men du merker det først etter 1mnd.

    2. Hei! Jeg har lest veldig mye om disse og de gjør ikke noe særlig med størrelsen på puppene, men de gjør de helt klart fastere så de kan kanskje føles større. Det tar veldig mye tid og du må smøre deg med god tålmodighet i tillegg. For å få større størrelse på pupper er nok det eneste som funker en operasjon dessverre… Det er ingen bevis på at slike kremer eller piller gjør noe som helst med størrelsen og de fleste som har brukt dette over lengre tid sier det bare er bortkastet å bruke pengene sine på det.

    3. Hva trenger du større pupper til i utgangspunktet? Jeg personlig liker best naturlige pupper, samme hvilken størrelse. Jeg synes silikonpupper er stygt (meg om det, dere kan synes andre ting). Om en gutt elsker deg, så har ikke puppestørrelse NOE å si. Kun thirsty gutter som er kun ute etter ligg og som ser på deg som et objekt som ser etter størrelse, og er vel ikke de du vil lokke til deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg