My history

Hei!

Jeg har litt lyst til å fortelle dere leserne mine om hvordan jeg er som person, siden ikke alle dere vet ordentlig om meg.

Jeg kan starte med å si at jeg er en veldig omtenksom person og det har jeg vært siden jeg var liten. Jeg er også veldig sprudlende og kan fort begynne å le av alt og ingenting. Jeg kan være veldig random, helt plutselig kan jeg si noe som ikke passet til det vi snakket om. Når det gjelder å forklare ting, så er jeg veldig dårlig. Det er noe av det dårligste jeg kan, for jeg skal alltid si alle detaljene og da blir det til slutt veldig klønete ord, eller setninger. Jeg er også dårlig på å forstå. Jeg kan bruke evigheter på å skjønne noe du sier til meg, så som oftest så må folk forklare litt nærmere på hva de mener.

Jeg er veldig omsorgsfull og bryr meg veldig mye om andre. Jeg liker å hjelpe, passe på og trøste. Det har jeg hørt av familien og venner, at jeg er god til. Jeg er også litt for følsom, så tenk gjerne over hva som blir sagt til meg hahah. Jeg tåler som regel alt som blir sagt til meg, men ikke hvis det er personer jeg kjenner, da kan jeg bli lett følsom.

Jeg er en jente som alltid har mye på hjertet. Jeg tenker mye på livet og alt annet, noe som plager meg litt noen ganger, for helt plutselig kan det bare komme en tåre uten at jeg vet helt hvorfor. Mange jenter er sånn, så er vell ikke noe sjokk?

Jeg bryr meg like mye om utseende som persontlighet, men da snakker jeg ikke om at klærne skal være et merke, for jeg kjøper veldig sjeldent merkeklær. Men at utseendet ikke er helt rævva liksom, og at personlighet og utseende passer sammen. Det er mange jenter som har kjempe bra stil, med skikkelig dårlig oppførsell, også er det noen som hae mindre bra stil og har kjempe god personlighet. Jeg vil heller være med en som har mindre bra stil og har god personligjet, enn en jente som oppfører seg dårlig og har bra stil. Nei uff, jeg liker ikke sånne mennesker.

Jeg er en jente som liker å fortelle ting, drømme meg bort i tankene og kanskje er litt barnslig inni mellom(kanksje mer enn det også). Jeg er også en person som klarer å se i øynene til andre om de har det bra eller ikke. Jeg har alltid vært flink til å lytte og svare tilbake. Jeg liker ikke folk som ikke lytter, men bare snakker rett i munnen på deg, det er noe av det plagsomme som finnes.

Jeg liker å være med andre, for når jeg er alene blir ikke alltid ting så bra. Alle negative tanker kommer og jeg orker ingenting. Jeg liker å skape god stemning, men kan også være en del sjenert, men det spørs veldig på hvem som oppholder seg rundt meg.

Jeg er en pålitelig, hjelpsom og støttende jente. Jeg liker å snakke med andre som ikke har det helt bra. Jeg er til å stole på 110% og det er nok derfor mange tørr å si ting til meg, som dem ikke sier til andre. Jeg vil alltid være der for de som trenger meg og jeg vil støtte.

Så kan jeg vell si litt negative sider ved meg. Jeg kan være veldig agressiv, plagsom, masete, bråkete, påtrengende og bestemt, men jeg har mer godt i meg, enn det jeg har vondt.

Hva syntes dere? Hvordan er du?

2 kommentarer
    1. fikk litt mer respekt for deg nå av en eller annen grunn. jeg kjenner deg ikke, men det skulle jeg ønske! du virker som en jente som har bare godt i seg! og så er du utrolig vakker også.
      og ett til spørsmål, hvor er buksa fra? den var utrolig fin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg