Testen var positiv..!

Hei!

Igår kveld så tok jeg noen tester, som inneholdt at jeg skulle svare på noen spørsmål, så skulle dem beskrive meg som person og testene var jeg ganske enige i. Jeg er en åpen, vennenig, omgjengelig, snill, sjarmerende, avslappet og lykkelig person, men også er jeg noen ganger litt overfladisk og uansvarlig. Det kan jeg faktisk være ganske enig i, for det er jeg.

Jeg liker å ta sånne tester, for som oftest så er de sanne og man kjenner seg igjen i det som står. Dere kan jo bare lese bildene under, så får dere nøyaktig vite hvordan jeg er som person. Hvis venner av meg, eller familien min leser dette, så tror jeg de er nok så enige i noe av dette.

Testen får dere tatt HER og nei, det var nok ikke en graviditetstest. Da ble dere nok lurt, hahah

Noen som har tatt denne testen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg