Bli brun på 5 min!!

Hei!

Jeg har brukt mange forskjellige selvbruningsprodukter før og har aldri vært noe fornøyd med noen av dem, sånn egentlig. Grunnen til det er fordi man ikke ser fargen etter mange timer. Det er ganske kjipt, for da ser man ikke om man kanskje har tatt for mye, eller for lite et sted på kroppen.

Den selvbruningen jeg bruker nå, den ser man fargen på helt fra starten av. Det er en selvbrunings mousse. Den er veldig bra og jeg anbefaler den for de som har lyst på en bra selvbruning. Det tar kunn noen få minutter å ta det på og det tørker med engang, så man burde passe på å gjøre dette nøye.

Jeg har brukt denne selvbruningen en del ganger nå. Jeg har allerede snart brukt opp to stk. Den gir en naturlig fin farge og smelter fort inn i huden!

Selvbruningen jeg bruker heter st.moriz 🙂

Har dere brukt denne før? / / Hva syntes dere?

4 kommentarer
    1. Jeg har prøvd denne her før jeg også, og er alltid like fornøyd de første dagene. Den gir en skikkelig mørk farge, så man slipper å ta på hundre ganger…men uansett hvor mye jeg skrubber huden før, smører meg med fuktighetskrem osv går den aldri bort jevnt, så jeg ender opp med masse “flassete” farge spesielt på henda, føttene, armene ogsånn. Skjer dette med deg eller vet du hvordan man unngår det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg