Hvordan få lengre øyevipper naturlig!

Hei!

 

Jeg tenker å skrive et innlegg om hvordan man får lengre øyevipper helt naturlig. Jeg har alltid hatt lange øyevipper siden jeg var baby, men jeg vet om et lite triks til lengre vipper. Det er nok ganske mange som vet om dette trikset, men også er det sikkert en del som ikke vet det om det. Derfor vil jeg dele det med dere som ikke visste om det. Jeg lærte det av moren min, siden hun gjorde det da hun var ung. Det er en av skjønnhets triksene til lengre vipper. De fleste kjendiser og modeller gjør dette har jeg hørt og det hjelper 😉

Trikset er nemlig vaselin. Det gjør at vippene vokser raskere. Det kan også brukes på øyenbrynene og leppene. Jeg tar vaselin på vippene inni mellom, ikke alltid. Hår vokser fortere på natten og da pleier jeg å ta det på før jeg legger meg. Du tar vaselin på fingertuppen og legger det innerst på vippekanten, deretter drar du det utover vippene 🙂 Jeg farget vippene mine svarte igår, siden ytterst på vippene er det som oftest helt lyst og da ser man ikke hvor lange vipper man egentlig har 🙂 Da jeg farget vippene hjemme, så var vippene mine faktisk lengre siden det farget det lyse ytterst. Jeg farger vippene mine helt svarte, for da markerer de øynene mine mye mer og det er mye finere. Ser litt ut som at jeg har på meg maskara også, ettersom jeg farger dem svarte 😀

Det kan være litt klissete og grumsete i øynene på morgenen hvis du tar på vaselin før du legger deg. Du trenger ikke å vaske det av, bruk heller fingrene dine til å ta det vekk. Det skal ikke mye til før du sliter ned vippene, eller at en vippe faller av. Jeg vasker ansiktet mitt hver dag, hvis jeg har hatt på meg sminke. Da bruker jeg IKKE våtservietter, for det sliter på vippene veldig mye. 
Jeg har sett mye på youtube om hvordan man får lengre vipper og det er noen som bruker kokosnøtt olje. Jeg vet ikke om det funker, men jeg vet ihvertfall at vaselin funker bra 🙂

Hva syntes dere? /  /  Har du brukt vaselin på vippene før?

2 kommentarer
    1. Anonym: Det er ihvertfall ikke sant 🙂 Jeg brukte vaselin på vippene for ca. 2 år siden og jeg mistet ikke mine vipper? Da må du nok ta feil. Jeg har tykke og sterke vipper. Da må det isåfall gjelde for deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg