gamle sanger du aldri glemmer

Har du hørt noen av sangene før? Disse sangene hørte jeg stadig flere ganger i bilen, i huset og på sentret da jeg var liten. Hørte de for det meste hjemme og i bilen. De bringer tilbake alle de gamle minnene fra da jeg var yngre. Jeg forelsker meg helt i sangene når jeg hører dem. De jeg legger ut var en av mine favoritter som liten. Jeg tror nok flere av dere har hørt dem, men hadde vært veldig kult om du kunne kommentert hvilken sang du hørte da du var yngre + hvilket årstall du er født i. Disse sangene er helt fra 2000 og oppover. 

Sangene får meg til å tenke på familien min, oppveksten og hvordan vi hadde det. Veldig fantastisk. Jeg elsker de sangene så utrolig mye og de gir meg et slags tilbakeblikk på da jeg var liten 🙂 Jeg er født i 1997, når er du født?

musicnodes
Outlandish: Aicha

musicnodes
Sugababes: Too Lost In You

musicnodes
Dido: White Flag

musicnodes
Black Eyed Peas: Where Is The Love?

musicnodes
Black Eyed Peas: My Humps

musicnodes
Faith Hill: There You’ll Be

musicnodes
Blue: All Rise (Radio Version)

musicnodes
Jennifer Lopez: Jenny From The Block (Track Masters Remix featuring Styles P.

musicnodes
Icons Of Latin Pop: La Tortura (Made Famous by Shakira and Alejandro Sanz)

musicnodes
Shakira: Hips Don’t Lie

Hvilken sanger har du hørt før? 🙂

1 kommentar
    1. Så utrolig sant, har hørt alle sammen faktisk;) Håper du får en fin kveld videre;)
      Hadde satt stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg