Noen andre fortjener 1.plassen, ærlig talt.

Hei!

 

Vet dere hva jeg syntes er ganske så urettferdig? Jo nemlig det at det faktisk er helt ekstremt mange andre blogger her på blogg.no, men som ikke har like mange lesere som de på “topplista”. Det kan være veldig mange flinke bloggere som er langt nede, men likevel skriver bra og tar bra bilder. Jeg leser egentlig ikke så mange blogger, men når jeg leser noen, så trykker jeg som oftest på en av de på topplisten, fordi det er lett og jeg vet hva de blogger om. Jeg velger noen ganger å trykke mye lengre ned på topplista, så jeg kan finne en fast blogg som jeg kan lese, enn alltid de som ligger øverst 😉 Alle må få sjansen til å få en mer leser en dag, ikke sant?

Når jeg skriver interessante innlegg, får jeg raskt 2000 lesere og jeg ligger plutselig på 46 plass. Jeg har ikke alltid noe interessant å skrive om, så da ramler jeg ofte nedover igjen, noe som er litt kjipt når jeg har jobbet med litt oppover og brukt god tid. Jeg syntes synd på de som har blogget i over 3 år og enda ikke fått sjansen til å ligge helt på toppen! Noe jeg fikk oppleve og jeg kan ærlig si at det var noe helt ubeskrivelig fantastisk. Du føler deg helt annerledes, ihvertfall når du har jobbet hardt og gjort alt for å komme på 1.plass. Jeg var der for 2 år siden og jeg husker fortsatt at jeg var på en vake med masse folk på en ungdomsklubb. Jeg satt ved pc’en og ventet spendt på hvilken plass jeg kom på. Selvfølgelig kom jeg på 1.plass, etter det innlegget jeg la ut, for å “skremme” dere. Det var litt morsomt, syntes ikke dere? Jeg lurte dere ved å legge ut et skremme bilde, så kom jeg på 1.plass. Det lille der, ga meg noe så stort. Alle på klubben satt rundt meg og jeg begynte å grine, fordi jeg startet jo tross alt med bloggen da jeg var 13/14 år og lenge etter, så kommer jeg helt øverst på bloggen. Det var sykt, skal jeg si deg mine kjære lesere 😀 

Tipsene mine til å få flere lesere er å skrive mye, men ikke for langt og kjedelig. Legg ut bilder med bra kvalitet, skriv ryddig og pent. Kommenter andres blogg og legg igjen din blogg adresse. Det har jeg aldri gjort, det blir for slitsomt og “påtrengende”. Jeg kommenterer andres blogg, men ikke for at dem skal lese min blogg, som de fleste skriver på hver kommentar helt nederst hahah. Det er ikke bare urettferdig at de samme bloggerne ligger øverst hele tiden, men også så er de bortskjemte på en måte som gjør meg kvalm. Ihvertfall noen av bloggerne som ligger der oppe. Jeg liker mammatilmichelle ganske godt, men hun har ligget på 1.plass så utrolig lenge nå og jeg ønsker at det er noen som virkelig fortjener å ligge der, som kommer dit en dag. Jeg mener, det er nok noen andre som har mer behov for den plassen og kanskje tjene litt penger. De fleste leser ikke de øverste bloggene, for å lese dem, men bare fordi de “kjeder seg”. Det skjer med meg mange ganger. Jeg trykker bare på Sophie Elise, fordi jeg bare trykker og ser. Sjeldent jeg leser en blogg. Jeg ser egentlig mest på bilder. 


 

Hva syntes du om dette? /   /  Er du enig?

1 kommentar
    1. Vet du hva?? Jeg kunne ikke vært mer enig! Dette har jeg også tenkt veldig lenge på å ville egentlig skrive dette selv! Utrolig bra skrevet av deg 🙂
      Jeg selv har blogget i flere år å synes faktisk at je fortjener å ligge oppe på blogglista for je har vært der engang ganske langt ned men mener faktisk jeg fortjener en bedre plass å lit opp på topplisten! Til å med fått kommentarer på det av folk synes jeg burde det.. Jeg kan også nevne jeg har lese og skrivevansker å aldri vært glad i å skrive før men når jeg begynte med bloggen min så ble det enn helt annen side av meg når det kommer til skriving å lesing! Til å ha lese og skrivevansker er bloggen min faktisk bra ! Så synes det er dumt som du sier at ikke andre får muligheten til å være på topplista! Så veldig bra innlegg det du skrev nå 🙂 RESPEKT <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg