Fikk mye for pengene!

Hei!


Jeg har et nytt innkjøp og jeg har ventet så lenge på å få kjøpt det. Jeg har kjøpt meg ny pc, nemlig en Toshiba Chromebook 2. Det er ikke en helt vanlig pc, du kan ikke gjøre så mye på den uten nett, men jeg er jo ikke på pc’en uten nett uansett så det er ikke noe problem for meg. Jeg liker den kjempe godt og den er ganske enkel å bruke, ser litt ut som en macbook med tastaturet. Jeg kjøpte den for 3000 kroner, så jeg brukte stipendet mitt på det. Jeg har ventet så lenge på å få kjøpt meg en ny pc, og endelig fikk jeg kjøpt meg det.

 Jeg fikk 3577 kroner i stipend, ettersom jeg går design- og håndverk linjen. Så da hadde jeg en del penger igjen etter jeg kjøpte meg pc’en. Siden jeg hadde igjen over 500 kroner så kjøpte jeg meg en helly hansen bag på XXL. Den kostet 399 kroner, rundt der. Jeg husker ikke helt eksakt prisen, men den er ihvertfall passe i størrelsen og jeg liker fargene på den!

Hva syntes dere om innkjøpet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg